نرم افزار حسابداری آجیل فروشی

نرم افزار حسابداری آجیل فروشی
زمان برای مطالعه: 6 دقیقه

فهرست مطالب

آیا آجیل فروشی‌ها هم به نرم حسابداری نیاز دارند؟

کارهای یک روز آجیل فروشی را تصور کنید. از خرید انواع مغزها و شکلات گرفته تا فروش آن‌ها به مشتریان و ثبت خروجشان از انبار مغازه. خسته شدید، نه؟ حالا اگر بگوییم برای مدیریت آجیل‌فروشی، یک راه‌حل ساده‌تر وجود دارد چه؟ راه‌حل ساده‌تر، استفاده از یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی است. با کمک این نرم‌افزار کارها بسیار سریع‌تر و بادقت‌تر پیش می‌روند. بنابراین اگر صاحب آجیل فروشی‌اید، ادامه مقاله با موضوع “نرم افزار حسابداری آجیل فروشی” را با تمرکز بخوانید.

 

قرار است درباره نرم افزار حسابداری آجیل فروشی، کاربردها و مزایایش صحبت کنیم.

 

آیا واقعاً نرم افزار حسابداری آجیل فروشی نیاز است؟

در عصر تلاطم قیمت‌ها و رقابت برای کاهش هزینه‌ها، تا جایی که می‌شود با تکنولوژی دوست شوید. زیرا در سریع‌تر کردن کارها، بدون اشتباه کردن آن‌ها و صرفه‌جویی در هزینه کمکتان می‌کند. اگر قصد دارید تا خدمت‌رسانی به مشتریان خود را بهبود ببخشید و از این راه، پیشرفت کسب‌وکارتان را تضمین کنید، قطعاً داشتن یک نرم افزار حسابداری آجیل فروشی جزء اقدامات الزامی است.

 این نرم افزار با مزایای متعددش، یک گام رو به جلو برای کسب وکار شما تلقی می‌شود. وقت آن رسیده است تا دفترهای فیزیکی را کنار بگذارید و اعداد و ارقام را در نرم‌افزار حسابداری مخصوص فروشگاهتان وارد کنید. ثبت دستی حساب‌ها مشکلات زیادی به همراه دارد. یک دفتر دویست برگ ثبت حساب، نه برای شما فاکتور صادر می‌کند و نه جای ماشین حساب روی میز را می‌گیرد. پس اگر می‌خواهید یک گام رو به جلو بردارید، فاکتور خرید و فروش را به صورت خودکار صادر کنید، حساب‌وکتاب مغازه را دقیق داشته باشید و حواستان به انبار هم باشد، باید از یک نرم‌افزار حسابداری آجیل فروشی کمک بگیرید.

 

مزایای نرم افزار حسابداری آجیل فروشی

شاید قدری اغراق‌آمیز به نظر برسد، اما اگر مغازه آجیل‌فروشی دارید، خرید یک نرم افزار حسابداری آجیل فروشی مناسب، انقلابی در کسب‌وکارتان ایجاد می‌کند. به طوری که طیف گسترده‌ای از اعمال و وظایف افراد مختلف را دستخوش تغییر و در عین حال بسیار ساده‌ و روان می‌کند. در ادامه، سری به مزایای نرم‌افزار فروشگاهی حسابداری برای آجیل فروشی می‌زنیم.

به افزایش سرعت کارها اشاره کردیم. به عنوان مثال، برای ثبت سفارش مشتریان دیگر لازم نیست وزن آجیل را با ترازو حساب کنید و بعد هزینه آن را متناسب با وزن و قیمت برای هر کیلو، با ماشین‌حساب به دست بیاورید. کافیست نرم افزار حسابداری فروشگاهی را به ترازو و کارتخوان وصل کنید. بعد از آن که سفارش مشتری را روی ترازو گذاشتید، نرم افزار به صورت خودکار وزن و قیمت آن را محاسبه می‌کند و در صفحه نمایش صندوق فروشگاه، به شما نشان می‌دهد. بعد از آنکه فاکتور فروش را تایید کردید، قیمت به صورت خودکار روی کارت‌خوان منتقل می‌شود. تنها کاری که باید انجام بدهید کشیدن کارت و زدن رمز است.

 

به‌همین سادگی، سفارش مشتری ثبت می‌شود. بعد از ثبت سفارش و فاکتور فروش، میزان کالا از انبار نیز به صورت خودکار کسر می‌شود. یعنی دیگر لازم نیست به صورت دستی، یک بار فرآیند فروش را انجام بدهید و بار دیگر کم شدن میزان کالا از انبار را ثبت کنید!

با خودکار شدن فرآیندهای مختلف مانند فروش، خرید، حسابداری، انبارداری و …، احتمال وقوع خطا در محاسبات مربوط به صدور فاکتور، حسابرسی‌های دوره‌ای و همچنین مدیریت انبار، وجود ندارد. یکی دیگر از مزایا این نرم‌افزارها، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کاهش آن‌هاست. چرا که دیگر برای مدیریت امور مالی فروشگاه، نیازی به اشخاص متعدد مانند انبارگردان، مسئولین فروش، حسابدار یا مشاوران مالیات ندارید. با همین نرم‌افزار می‌توانید تمام کارهای حسابداری و مالیاتی را به‌راحتی و بدون نیاز به دانش حسابداری پیش ببرید.

 

این نرم‌افزارها اصولا آنلاین‌ و تحت وب‌اند. یعنی در هر زمان و مکانی که باشید، می‌توانید  به صورت آنلاین و آنی، اطلاعات مربوط به میزان فروش، خرید، سود یا سایر جنبه‌های مالی کسب‌وکار را بررسی کنید. برای کار کردن با نرم‌افزارهای تحت وب، نیازی به دانلود و نصب نیست. فقط به مرورگر لپ‌تاپ یا تبلت نیاز دارید.

همه مواردی که گفتیم، تنها تعداد معدودی از مزایای نرم افزار حسابداری آجیل فروشی است. برای آنکه بتوانید مزایای بی‌حد و مرز و راحتی کار با این نرم‌افزارها را درک کنید، باید کار کردن با آن‌ها را شروع کنید. نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، 15 روز دموی رایگان دارد. یعنی با ثبت نام در سایت هایپریک، می‌توانید 15 روز به صورت رایگان از این نرم‌افزار تحت وب استفاده کنید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

مدیریت فروشگاه با هایپریک

کاربردهای نرم افزار حسابداری برای مغازه آجیل فروشی

اینکه یک نرم افزار حسابداری آجیل فروشی چه مزایا و کاربردهایی داشته باشد، وابسته به انتخاب شماست. هر قدر انتخاب بهتر و مناسب‌تری داشته باشید، کاربردها و مزایای بیشتری نصیب شما خواهد شد. مثلاً با انتخاب نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک می‌توانید خیال خود را بابت عملکردهای مختلفی راحت کنید. از جمله:

  • مدیریت موجودی کالا با انبارداری لحظه‌ای و انبارگردانی؛
  • ارزیابی وضعیت فروش در برهه‌های زمانی مختلف و درک ذائقه مشتریان در خرید آجیل؛
  • مدیریت ارتباط با مشتریان با ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به مشتریان ثابت؛
  • امکان اتصال به حساب بانکی آجیل‌فروشی یا هر حساب شخصی دیگر؛
  • ارائه یک دورنمای کلی از وضعیت سرمایه، بودجه، درآمد و سرمایه در جریان؛
  • محاسبه انواع مختلف مالیات بسته به برنامه‌های از پیش تعیین شده مانند مالیات بر ارزش افزوده؛
  • امکان چاپ و صدور صورت‌حساب خرید مشتریان در لحظه و بدون نیاز به معطلی برای تحریر دستی فاکتور و کارهای مربوط به آن؛
  • اتصال به ترازو و انواع دستگاه‌های کارت‌خوان، بارکدخوان و فیش پرینتر به شکل همزمان، برای تسهیل محاسبه میزان خرید مشتریان و پرداخت مستقیم فاکتورها؛
  • مدیریت چک؛
  • مدیریت تامین‌کنندگان؛
  • حسابداری و ایجاد گزارش‌های مالی مختلف در بازه زمانی مدنظر شما؛
  • حفظ امنیت اطلاعات و پشتیبان‌گیری از آن‎ها به صورت خودکار؛
  • بازگرداندن اطلاعات در صورت به وجود آمدن اتفاقات پیش‌بینی نشده مانند آتش‌سوزی یا خرابی دستگاه‌ها؛
  • امکان گروه‌بندی و دسته‌بندی منظم کالاها؛

 

نرم افزار حسابداری آجیل فروشی هایپریک و قابلیت‌های آن اختصاصی برای آجیل فروشان

در کنار قابلیت‌ها و ویژگی‌های کلی نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، آجیل فروشان از مزایای دیگری نیز بهره‌مندند. مثلا یک لیست از محصولات و کالاهایی در نرم‌افزار به صورت پیش‌فرض آماده شده است که در اغلب آجیل فروشی‌ها وجود دارد. با وجود این لیست، نیازی نیست وقت خود را برای تعریف و ثبت این کالا در انبار فروشگاه تلف کنید. فقط باید قیمت آن‌ها را وارد کنید. به این قابلیت، بانک کالا می‌گوییم.

 

پشتیبانی فنی هایپریک، هفت روز هفته در خدمت شماست. بعد از خرید اشتراک هایپریک، پشتیبان‌های هایپریک کار کردن با نرم‌افزار را به صورت رایگان به شما یاد می‌دهند. می‎توانید سوالاتتان را از پشتیبانی هایپریک بپرسید. یکی دیگر از مزایای این نرم‎افزار برای حسابداری، فروشگاهی، امکان تغییر قیمت پای صندوق و اعمال تخفیف روی فاکتور به صورت ثابت و درصدی است.

 

دانلود نرم افزار حسابداری آجیل فروشی هایپریک

همانطور که گفتیم، نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، تحت وب است. یعنی برای کار کردن با آن نیازی به دانلود و نصب برنامه ندارید. با لپ‌تاپ، تبلت و کامپیوتر شخصی وارد مرورگرتان شوید و سایت هایپریک را باز کنید. بعد از ثبت نام در سایت هایپریک و انتخاب اشتراک، محصولاتتان را در نرم‌افزار ثبت و کار مدیریت فروشگاه را شروع کنید.

 

حالا به نظر شما آجیل فروشی به یک نرم‌افزار مدیریت کسب و کار نیاز دارد؟ صدالبته بله! با این نرم‌افزار به‌راحتی می‌توانید امور مالی فروشگاه را مدیریت کنید. یک نرم افزار حسابداری آجیل فروشی، کمکتان می‌کند تا صفر تا صد مدیریت امور مالی را سریع، راحت و بادقت پیش ببرید و هر روز، کسب‌وکار پررونقی داشته باشید.


ثبت نظر


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

آینده را امروز شروع کنید