صندوق فروشگاهی

نرم افزار

در مورد اهمیت نرم افزار صندوق فروشگاهی و نقش برجسته آن در پروسه فروش، کافیست تا به این نکته دقت کنیم که آخرین مرحله در سازوکار فروش و ارتباط عینی با مشتریان، به کمک این ابزار ممکن خواهد شد. بدیهی است که کل سازوکار فروش با وجود ضعف در آخرین نقطه ارتباط با مشتریان، می تواند بی اثر و ناکارآمد تلقی شود. نباید فراموش کرد که در یک مسابقه دو، مهم نیست یک دونده در طول مسیر چقدر سریع و عالی دویده است؛ با زمین خوردن در نزدیکی خط پایان او دستاورد مثبتی نخواهد داشت. در سازوکار فروش نیز، وجود نقص و ضعف در نرم افزار صندوق فروشگاهی، شباهت زیادی به زمین خوردن یک دونده در نزدیکی خط پایان دارد. پس اگر نمی خواهید در نزدیکی خط پایان رقابت برای داشتن یک فروش عالی و جذب رضایت مشتریان زمین بخورید، باید یک نرم افزار صندوق فروشگاهی معتبر برای کسب وکار خود انتخاب کنید. اما موضوع این است که کدام نرم افزار صندوق فروشگاهی، همان چیزی است که شما را در مسیر رقابت برای بهبود تجربه مشتریان به خط پایان می رساند؟

صندوق آخرین مرحله ای است که مشتری با آن تماس پیدا می کند؛ پس باید خاطره خوبی از آن در ذهن داشته باشد.

نرم افزار صندوق فروشگاهی؛ از کجا به کجا؟

صندوق فروشگاهی را می توان پاسخ دنیای تکنولوژی به لزوم افزایش سرعت و سهولت در فروش دانست. این ابزار بسیار کاربردی از نظر تاریخی، سابقه طولانی دارد که پرداختن به آن در حیطه اهداف متن نیست اما به طور اجمالی می توان گفت از دوران انقلاب صنعتی و همزمان با ایجاد فروشگاه های مجهز و گسترده خرده فروشی، صندوق فروشگاهی به قلب مراحل پایانی سازوکار فروش تبدیل شد. به نحوی که تقریباً رفته رفته، تصور یک فروشگاه مجهز بدون صندوق فروشگاهی غیر ممکن شد. اما گام آخر و نهایی در جهت تجهیز این ابزار بسیار حیاتی در سیستم فروش، ابتکای تحت عنوان نرم افزار صندوق فروشگاهی بود. همزمان با پیچیده تر شدن پروسه های فروش و نیاز به ایجاد آپشن های بیشتر به منظور ایجاد ارتباط با مشتریان، این وسیله ها به هوش بیشتر و برنامه پذیری نیاز پیدا کردند. در نتیجه اولین نوع از نرم افزار صندوق فروشگاهی ایجاد و مورد بهره برداری قرار گرفت. این نرم افزارها قابلیت های یک صندوق فروشگاهی سنتی را شاید چند ده یا حتی چند صد برابر کردند. پس طبیعی است که جریان کلی پیشرفت فروشگاه ها، به سمت استفاده از این تکنولوژی ارزنده و گرانبها حرکت کرده و استفاده از آن با رشد روزافزونی مواجه شود.

نرم افزار صندوق فروش، صندوق مکانیزه، صندوق مکانیزه فروش
باید همان میزان سهولت و راحتی که در فروش اینترنتی محسوس است را در فروش حضوری تداعی کنید.

مزایای نرم افزار صندوق فروشگاهی

جالب است بدانید در سال 2020، بیش از 27 هزار میلیارد دلار از مجموع فروش فروشگاه های زنجیره ای جهان از طریق صندوق مکانیزه فروش انجام شده است؛ این رقم اعجاب انگیزی است. جالب تر آنکه این میزان نسبت به سال 2015 میلادی با افزایشی 33 درصدی روبرو شده است! این یعنی تمام کسب وکارهای تجاری و فروشندگان جهان در حال حرکت به سمت استفاده از صندوق مکانیزه فروش گام برمی دارند. اما به راستی مزایای استفاده از یک نرم افزار صندوق فروشگاهی برای مکانیزه ساختن پروسه فروش چیست؟

      • سهولت بیشتر در پردازش درخواست ها و ثبت تراکنش ها
      • افزایش کارایی سازوکارهای فروش و تأمین کالا با به حداقل رساندن خطا در ثبت داده ها
      • ایجاد بهبود محسوس در مدیریت موجودی کالا، انبارها و داشتن دورنمایی شفاف از زنجیره تأمین
      • تولید مستمر داده های معنادار به منظور بهره برداری مدیران؛ داده هایی که در مدیریت کسب وکار و شناخت ذائقه مشتریان نقش بسزایی دارند
البته این موارد تنها بخشی از مزایای استفاده از صندوق مکانیزه فروش است که کمتر مورد توجه عامه مردم قرار می گیرند و ما نیز به همین خاطر تلاش کردیم تا به آن ها اشاره کنیم. وگرنه می توان مزایای بدیهی و ملموس تری مانند راحتی در صدور فاکتور را خاطر نشان کرد.

کسب وکارهای مختلفی ممکن است به استفاده از این تکنولوژی نیاز داشته باشند؛ حتی لباس فروشی ها؛ حتی لباس فروشی ها

نرم افزار صندوق فروشگاهی چه عملکردی دارد؟

حال نوبت به آن رسیده تا به این پرسش بپردازیم که اساساً یک نرم افزار صندوق فروشگاهی چه قابلیت هایی داشته و در انجام چه مجموعه اعمالی می تواند کاربردی ظاهر شود؟ برای پاسخ به این پرسش می توان به عملکرد و توانایی های یک نرم افزار صندوق فروشگاهی معتبر و توانمند مانند آنچه های سافت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد رجوع کرد. پس اجازه دهید صندوق مکانیزه فروش های سافت پاسخ این پرسش را بدهد. های سافت بهتر از هر کسی پاسخ این پرسش را می داند.

خریداران نیاز دارند تا پروسه خرید آن ها با سرعت و سهولت تکمیل شود؛ این باعث می شود رابطه پایداری با فروشگاه پیدا کنند

قابلیت های نرم افزار صندوق فروش های سافت

همانطور که گفته شد، برای درک قابلیت های یک نرم افزار صندوق فروشگاهی، بد نیست تا به یک صندوق مکانیزه فروش های سافت رجوع کنیم. اما این صندوق چه قابلیت هایی دارد؟

      • صدور فاکتور با کیفیت و جزئیات مختلف، بسته به تنظیم و تشخیص اپراتور فروش
      • امکان تعریف کالاهای مختلف به منظور درج دقیق در فاکتور
      • اتصال به کارتخوان و ارتباط همزمان با بخش صندوق نقدی به منظور عدم ایجاد محدودیت در روش های پرداخت
      • ایجاد یک محیط کاربری ساده، سریع و روان که کار با آن برای اغلب افراد بدون داشتن دانش و تخصص بالایی ساده است
      • امکان ساماندهی و گروه بندی کالاهای توزیع شده در مارکت به منظور ارتباط مستقیم و مستمر با بخش انبار
      • مشارکت در انبارگردانی و کنترل موجودی ها به منظور عدم ایجاد اختلال در زنجیره تأمین. صندوق مکانیزه های سافت به ازای هر تعداد فروش و با در نظر داشتن تعداد کل موجودی، در صورت نزدیک شدن موجودی به نقطه اتمام اخطارهای لازم را اعلام می کند.
      • قابلیت کنترل صف مشتریان به منظور ساماندهی بیشتری پروسه فروش در فروشگاه هایی با وسعت و ظرفیت بالا
      • ویرایش لحظه ای کالا، حتی در هنگام صدور فاکتور به منظور عدم ایجاد اختلال در چرخه تأمین و کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان
      • امکان استفاده برخط و آنلاین از نرم افزار صندوق فروشگاهی در راستای دسترسی به اطلاعات و ریز تراکنش های چندین خط فروش یا حتی چندین فروشگاه زنجیره ای
      • متصل شدن به برخی از ابزارها و ملزومات جانبی فروش مانند ترازو، پرینتر فیش یا مثلاً بارکدخوان به منظور تسریع پروسه فروش

با های سافت صاحب آینده شوید.

مجموعه موارد فوق، عملکردها و وظایفی هستند که می توانید از یک نرم افزار صندوق فروشگاهی انتظار داشته باشید تا در انجام آن ها به شما کمک کنند. اما در عین حال فراموش نکنید که این قابلیت ها و عملکردها توسط تمام برندها و انواع صندوق مکانیزه در اختیار شما قرار نمی گیرد. پس طبیعی است که اگر نیاز دارید تا از بهترین ها برای پیشرفت کسب وکار خود کمک بگیرید، از یک برند با اعتبار و متخصص در این زمینه، مانند های سافت استفاده کنید. تصمیمی که بیش از 500 کاربر و 142 فروشگاه زنجیره ای از نتایج مثبت آن بهره مند شده اند.

نرم افزار صندوق فروش، صندوق مکانیزه، صندوق مکانیزه فروش